Fika är bra för Hälsan.

Det är iallafall vad jag och Emma försöker nötta in i våra huvuden. Visst är det gott och mysigt att fika, både hemma och på stan.

Jag och Emma har iallafall varit i stan idag och just fikat. Vilken överaskning! Vi tog bussen in och kolla först lite på hansa för jag gick inhandlat ett par jeansshorts från VeroModa. Efter det var det Espressohouse som gällde, det blev grillad macka för oss båda. Jag med kyckling och hon men ost och skinka. Visst är det viktigt information. Sen kollade vi in en massa fler affärer och kollade även på fyra killar som badade i kanalen. Jag och Emma sa i kör bara BLÄ vad äkligt. Jag menar det är ju inte precis det renaste vattnet. Vårt kaksinnen blev lite lockade av alla caféer vi gick förbi så vi slog oss ner och tog varsin kaka. Jag tog även en smoothie som var super god. En vända på Storgatan och vi fick båda inköpt två tröjer var från GinaTricot. Sen bestämde vi oss för att ta bussen hem och vila lite efter vår super jobbiga dag.

Emma, det är alltid lika kul att vara med dig. Älskar dig, vännen!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: emmmmma!

matilda, jag har alltid lika roligt med dig! jag älskar diig <3

2009-08-01 @ 00:56:50
URL: http://hanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0