Livet i en lite låda!

Det var superkul med dig idag som det alltid är när vi träffas. Det är ju inte jätte ofta vi träffas men när är det roligt.

Jag och Evelina!

Vi mötes i stan och tog första köpcenter för att få AC så jag och Evelina kunde svalka av oss. Mest jag för Evelina åkte ju sån gul buss och dom har ju AC och sköna säten och jag åkte i en gamal stadsbuss så det kändes som jag kokade. Vi fick runt där i typ en och en halv timme. Både hon och jag hittade mycket fina saker. Jag måste bara säga älska VeroModas rea. All, verkligen allt, var på rea. Sprang som idioter gjorde vi till bussen för det stog vid hållplatsen. Väl på 4:an dustade vi ut och åkte snabbt till limhamn för att där byta till 34:an ner till sibbarp. Även den bussen fick vi kuta till bussen för vi vra inne på godisbutiken för Evelina skulle ha glass. Med glass i magen och väl nere på sibbarp tog vi en liten simmtur och njöt av det sköna sommar vädert.

Evelina, fast vi inte är bästa vänner längre och verkligen inte ses lika ofta är det väldigt skönt att ha dig som vän. Jag kan alltid prata med dig och alltid veta var jag har dig. Jo jag vet att vi har bråkat mycket för ett långt tag men man utvecklas ju som människa man kan ju inte vara samma människa hela livet. Och det måste jag nog in se. Utveckling är ju något posetivt men innan man märker att det inte bara är du som har utvecklats ser man det helt annorlunda. Men nu är jag bara tacksam att ha dig som en vän som tror på mig och accepterar hela mig. Alla mina tagar och misstag men ser mina fina och positiva sidor. Tack för att du har funnits vid min sida för så länge och fortfarande finns där.

Här kommer mina inköp från idag!



Blusen och det blå linnet under, båda på 50% sale.

Denna fräsiga klänning var också på 50% sale.

Och även denna sköna saken på 50% sale.

Jag köpte också en bikini överdel på H&M samma som min blåa fast rosa. Kanske kommer en bild senare.

Ha det supe duper bra, hoppas vi ses på stranden.

Love, Matilda


Kommentarer
Postat av: evelina

det var verkligen jätte kul att vara med dig idag. och dom bråken kanske vi ändå behövde för att inse att vi har förändrats? fast man hade ju oxå bara kunnat prata om det :P men det är alltid lika kul att vara med dig, känns så skönt och avslappnat och kan bara ta allt som det kommer :)<3 men det ska bli kul att vi ska gå på samma skola till hösten, då ses vi ju i alla fall ganska ofta, kommer nog kännas konstigt som det är att vara ifrån alla andra, men är glad att vi kommer vara så nära varandra. puss o kram, evelina! <33

2009-07-03 @ 23:00:55
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0