27 timmar kvar!

Nu är jag inne på min sista vecka på dagis. Det har varit ett riktigt skönt sommarjobb men kanske lite väl slappt för min stil. Jag vill mer att det ska hända saker hela tiden och att det alltid finns saker för mig att göra. Men sista veckan kommer nog bli ännu slappare än dom andra för vi är väldigt lite barn och det finns inte så mycket att göra då.

Igår blev det bara slapp hela dagen, dom ända som såg mig under gårdagen var min soffa och ibland fick mina förlädrar syn på mig. Men man behöver en heldag att bara slappa och inte alls göra något viktigt. Jag fick även min efterlängtade fläskpannkaka. Mums vad det var gott.

Ha en fin eftermiddag!

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0