Tomten!!

Måste säga att det har varit en underbara jul och att jag har inte mått så här bra på väldigt länge. Fast att jag kanske inte har haft så mycket julkänsla så har det ju ändå varit snö och julgran.
Julafton firade jag med min kära familj, det var riktigt skönt att det bara var vi fyra. Men idag kommer morbror och kusinerna så idag kommer också bli mysigt.
Jag fick till och med se större delen av midnatts mässan från Rom. Så klart väcker det många minnen från i våras och jag längtade oerhört mycket dit igen. Det hade varit helt magiskt att få fira jesu födelse med påven. Men jag fick ligga i soffan och njuta av den istället. Men jag måste säga att den svenske som översatte allt var verkligen tråkig och dålig det hade varit bättre om de textade det istället.
-
Jag får väl berätta vad jag fått i julklapp också.
- En orange filofax av Mamma & Pappa
- En randig tröja av Mamma & Pappa
- En orange klocka av min bror
- En sminklektion på makeupstore av Mamma & Pappa
- En lilla t-shirt och ett läder armband av Emma
- Ett örngott och ett kruksätt av Helena
- En kurs av Faster
- Ett presentkort på stadium av Nina & Kristian
-
Och det bästa av allt en skidresa till Italien men den får jag vänta och njuta av tills i Mars.
Tack, tack så jätte mycket för alla fina presenter!
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0