Stan med Johanna!

Nu ska jag sticka till stan med Johanna och förhoppnings viss köpa lite julklappar och kanske något till mig själv.
Jag och mamma hann hitta några klappar till dagens och morgondagens julklappsspel. Jag hitta även en sjukt snygg skjorta i ljust jeans men den var alldeles för pösig så den ska jag lämna tillbaka idag, och testa i en mindre storlek eller hitta något annat snyggt!
Men nu måste jag borsta mina tänder och sen sticka mot bussen för att möta upp henne.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: emma hansson

VAD ÖNSKAR DU DIG TÖÖS? <33

2009-12-09 @ 12:27:26
Postat av: matilda

Ja, jag vet inte, men kläder och stuff uppskattas alltid. :P

2009-12-09 @ 18:26:53
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: evelina

nu fattar ja inte, har du köpt julklapp till mig eller hittat en som ja kan köpa? :$ <3

2009-12-13 @ 22:15:42
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0