Shoppat upp alla mina pengar

Igår var jag på Entre men Helena och shoppade på mellandags rean, vi båda fynda så kortet glödde. Jag hittade min nyårsdress och min älskade Monki halsduk. Wiee... älskar rea. Jag fyndade också en svart stickad tröja från Monki som alltid är bra att ha. Så kul att gå och kolla i butiker. Helena fynda också på Monki sen köpte jag två linnen på Ginatricot. Måste säga att Ginatricot har de bästa linnena, de sitter alltid bra och håller sin form. Vi åt lunch och begav oss sedan hem till Jane och lånade en massa filmer så jag har att fylla mitt lov med. Det är super att ha en som gillar samma filmer som en själv och har en massa filmer att låna ut. Tack, Jane! Vi åkte hem med en proppad buss men den tog oss hem så jag är nöjd. Väl hemma testade jag hela min nyårslook som kommer till användning i morgon, längtar. Efter ett tag hämtade vi Vicky och sen slappa vi hemma hos mig. Vi hann se två och filmerna och äta otto glass. Mums.. det var gott!
-
Idag följde jag med min mamma till Entre och var hennes lilla assistent. Tyvärr hittade vi inte så mycket till henne men en snygg jacka fick vi med hos hem. Alltid lika mysigt att vara men min mamma, älskar dig! Vi skrattade verkligen jätte mycket och det berodde nog mer på än att vi hade roligt och det var att vi var trötta. Varför blir allt mycket roligare när man är trött? Nu är allt handlat till nyår och jag matchar fint med dukningen.
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0