Oj.

Nu borde jag verkligen ta tag i min blogg men har inget att skriva, mitt liv glider på som vanligt.
-
I morgon är det nationella i Matte A och har måste verkligen satsa på detta. Jag hade verkligen velat ha ett MVG. Så jag har spenderar några timmar på att öva med att göra ett gammalt nationella och det gick väl bra. Men jag kan behöva allt tur jag kan få i morgon så om ni har en tumme över håll den gärna för mig.
-
Idag har jag varit hemma från skola för att jag är överförkyld så stanna hemma och vila mig. Jag kan säga att det är riktigt skönt att sova till 10 och sen gå upp och inte behöva göra någonting. Att jag kunde sätta mig och titta på film och äta varma mackor utan att behöva tänka på att jag egentligen hade behövt göra läxor eller något annat viktigt.
-
Sen har jag spelat en massa julklappsspel i helgen. Måste säga att det varit en riktigt mysig helg. Roligt att träffa alla underbara människor. Kan säga att jag saknat många av er riktigt mycket.
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0