Jag glänser!

Jag måste bara säga, för jag är så oerhört stolt över mig själv, att jag fick MVG på Nationella Matte A och kommer också få det i slutbetyg i Matte A. Så klart är jag överlycklig och går fortfarande på lyckoruset från då. Det känns bra att börja gymnasiet på det sättet att verkligen lyckas och känna sig nöjd med det man presterat och fått ett resultat på allt jobb man lagt ner och allt man har slitigt för.
-
Idag var även första dagen på hela terminen jag inte tog med några läxböcker eller någon som helst läxa. Jag kan säga att det kändes riktigt bra. Men så klart har jag en läxa kvar men det är bara två tränings program som jag ska göra till idrotten.
-
Måste säga att denna dagen har varit den bästa på länge, visst har det varit många fina stunder denna hösten men inte många hela dagar som verkligen varit så här bra. Nu är det inte så mycket som kan toppa denna dag.
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0