Hjälp!

Är det bara jag som är rädd för att jag inte bryr mig om någonting. Jag har märkt det den senaste tiden att jag inte bryr mig hur det går i skolan eller vad som händer utanför. Men mest skolan jag har helt tappat både motivation och inspiration. Ingenting är roligt eller intressant, allt är bara ointressant. Jag tror säker att de som har träffat mig speciellt i skolan har märkt att jag har tappat allt helt och verkligen går med tomma händer. Hur jag inte kopplar eller fungerar över huvudtaget. Det värsta är ändå att nu i slutet vill man ge allt och verkligen göra sitt bästa för att avsluta detta året bra. Och så blir det så här i stället, jag kan säga att det känns sådär.
Som alla andra, tycker jag att detta lov verkligen är efterlängtat och att jag ska njuta till tusen.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om att lovet ska bli riktigt skönt! Men det är ju bara att försöka fortsätta att kämpa in i det sista så kan man verkligen njuta till fullo sen ;)



Kram Emma!

2009-12-15 @ 21:48:46
URL: http://Kirkan.devote.se
Postat av: mamma

För att inte bry sej och ha motivation så går det ju alldeles lysande ändå! Grattis till MVG i Matte A ! Puss mamma. Du kan och gör mycket mer än vad du tror!!

2009-12-16 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0