Helg!!

Så skönt det ska bli med helg få vara ifrån skolan och allt runt omkring den. Behöver verkligen komma ifrån känner att jag börjar komma i en dal och den vill man ju inte vara i hela helgen så jag får väl hitta på en massa roliga saker så det livar upp.
-
Ikväll ska jag till Hanne med några tjejer och äta god mat och såklart kolla på Idolfinalen. Det kommer säkert bli hur mysigt som helst.
-
Jag hejar så klart på Calle, han är fan bäst. Jag hoppas verkligen han vinner men jag tror han kommer lyckas ändå så.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: paulina

svar: Alexandra Wendel var Lucia och Erik dana skulle varit Lucia för pepparholm men hoppade av i sista sekunden;)

2009-12-12 @ 00:18:37
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0