Halv ett?

Klockan är halv ett och jag har inte gjort något mer än gjort mig i ordning. Nu Får jag väl ta tag i mig själv och fixa något att göra innan jag ska träffa Evelina senare. Men vad ska jag hitta på? Det finns bara en sak att göra egentligen och det är väl att gå ut och leta efter min cykel som någon idiot stal. Så jävla förbanad man kan bli på idioter som stulit ens cykel. Men mamma och pappa gick ut för att promenera så det lova att hålla ögonen öppna. Jag hade tänkt fylla i min filofax med en massa information som måste fyllas i, så som födelsedagar, resor, läxor och annat tjafs. Men det ska bli kul att träffa Evelina sen, alltid lika kul när man inte träffats på ett litet tag och babbla om allt (egentligen ganska lite) som har hänt.
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vissa gånger finns det mycket att snacka om även då det inte hänt nått alls o ibland är det bara skönt o avslappnande att snacka massa skit :)<3

2009-12-28 @ 01:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0