dålig uppdatering, jag vet!

Jag vet att det har varit dålig uppdatering denna veckan men har haft en del annat för mig. Det kanske jag berättar om senare, nu tänkte jag säga lite om SKOLKATALOGEN!!
-
Det är så sjukt kul tycker jag att alla gymnasieskolor finns i en enda katalog. 120kr var ju verkligen inte dyrt för en bok på 600 sidor, så idag tänker jag köpa den och sitta hela kvällen och kolla in alla i detalj. Skolkatalogen är verkligen timmar med nöje. Det kommer ju ta flera dagar för mig att titta igenom de 600 sidor med ungdomar från Malmö. Bara att hitta alla underbara människor jag redan känner. Detta kommer bli kul! Men det första jag kommer göra är att kolla hur jag själv ser ut, visst jag har sett bilden innan men inte i katalogen och jag blev inte så nöjd med den bilder som jag brukar bli. Tänk att man kan ha ett ansikte på alla gymnasieelever i Malmö. Jag kan slå upp vem som helst och se vem dom é. Men det värsta med katalogen är nog ändå att alla kan se mig.
-
Men nu ska jag snart åka buss till min lilla skola så får väl ta och göra mig i ordning.
-
Ha en super duper bra Fredag för det ska jag!
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0