tre dagar konfa läger

Det har ju varit lite dålig uppdatering med detta beror på att jag har varit på konfa läger sedan i tisdag och inte haft något internet.

Men ja, vad har egentligen hänt under dagarna? Jag har mest slappat runt och gjort lite vettigt då och då. Jag var då konfa ledare på lägert så jag lagade mat, hade andakt, styrde och ställde lite men mest umgicks jag med folket. Det var rätt mysigt att vara där, själva Bökebäcksgården är ju super mysig och så, men det var ju inte den piggaste och antusiastiskaste grupp jag varit med. Men såklart hade jag kul när jag var där. Jag fick ju till och med lära mig ett nytt kortspel, PLUMP. Inte det svåraste spelat men kul var det. Sista kvällen grillade vi marshmallow vid vattnet. Jag tänker att jag kanske inte behöver skriva allt jag gjort där för det är inte precis jätte intressant.

Blider säger mer än tusen ord så därför kommer det lite bilder här.


Jag i Mölle, där vi fika och åt glass.


Emma i Mölle.


Marshmallow är gott!

Nu får det räcka för idag men kanske blir ett lite längre inlägg i morgon.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hahaha va finns de en film som heter det....haha likadan som she's the man då fast kille som är tjej eller? Fan va kul...Em...ja diggar sådana tjejfilmer, 17 again e också skitbra...hot chick, white chicks är två andra bra filmer :P

2009-08-13 @ 21:23:32
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jaaa den filmen e öööverbra:D

Taaack...ja de har verkligen varit skiiiiiiitkuul:D

2009-08-13 @ 22:39:44
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0