Toppen dag i högklass!

Godmorgon allihopa! Nu sitter jag och äter frukost och ska om en stund sticka i väg med bussen till men lilla skolan.

Men jag måste bara säga att i går var lätt den bästa dagen på den här veckan, okej det har bara gått två dagar med ändå. Jag hade sjukt kul i skolan, har aldrig skrattat så mycket med folk jag inte känner. Riktigt härligt bara njöt genom rättskunskapen som då var min sista lektion. Promenad blev det sedan till två hållplatser längre bort för jag kände jag behövde det innan jag satte mig på bussen. Vi busshållplasten träffa jag Emma och då fick vi en långe stund med en massa tjater om skolan och innebandy och allt annat. Sen blev det raka vägen hem och plugga. Nu har han hittat pojken i den randiga pjyamasen, det är i min bok vi läser på engelskan. Riktigt bra bok faktist. Sen blev det även kemi, och det är ju bara roligt så det gick snabbt. Fösta träningen för den här säsongen och jag var väldigt nervös. Jag vet inte egentligen varför men det gick över sen när v kom igång med träningen och så. Hade helt andra förväntningar äv vad det blev med verklar roligt. Ska då även träna idag. Sängen var det direkt efter min powerwalk med Helena hem. 

Vaknade upp med hur mycket energi som helst idag så är bredd för ännu en super dag!

Hoppas nu får en lika bra dag som jag hade igår!

Love, Matilda 

Kommentarer
Postat av: jessica

trevligt trevligt :)

2009-08-26 @ 16:02:09
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Carolina

Livet är gött när livet är gött! ;)

Hoppas det förblir så.

2009-08-29 @ 17:58:14
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0