timmarna innan man ska gå upp igen.

Jag vet att jag egentligen måste jag gå och lägga mig men tyckte jag var tvungen att lägga upp ett sista inlägg innan Ängelholm.

Kom nästan precis hem från Johanna där jag och min familj ätit middag, idag var det då kräftor som serveraste, mycket gott faktist. Först gången jag äter kräftor på riktigt så det var kul, man kan nog faktist säga att det var en liten kräftskiva. Den blev en runda plump innan vi var tvungna att sticka hem pågrund av att jag skulle packa. Men nu har jag packat det behövs ju inte jätte mycket så det går ju snabbt.

Innan idag var jag först hos Helena och fixa med tröjorna inför i morgon. De blev rätt bra tycker jag men det blir kanske lite mer under helgen på dom.

inte världens finaste bild men man fattar.

Sen stack vi till bussen där vi hade sådan tur att mamma och pappa kom just då. Så vi åkte med dom till stan, väl där delade vi på oss för våra mission var helt olika. Jag och Helena kollade i mest klädaffärer men lite annat också. Vi hittade två presenter till hennes bror. Han fyller då år imorgon så Grattis Viktor. Jag hittade även två snygga plagg. En vit blus med broderi (eller vad man ska kalla det) på H&M och även en siden skorta i natur vitt där. Köpte äntligen min parfym som jag har längtat efter, Black XS heter den och doftar sjukt gott. Helena hittade ett par skit coola leggjeans och en svart kjol att ha till. Kommer bli sjukt snyggt på uppropet. Vi åt också en snabb grillade kyckling sambal på esspresohouse. Gott som vanligt.


Blusen!


Skortan.

Sen tog vi bussen hem och såklart nu när det är malmö festivalen så var det ju super mycket folk på bussen men det gjorde inte så mycket. När vi kom hem bjöd helena på glass på macken. Tack Helena för glassen! Vi gick till henne och spela lite yasty. Vi vann varsin gång och sen kände vi att då ska man lägga av. Jag var tvungen att gå hem sedan för skulle ju på middag borta.


Jag på bussen!

Ha en super bra helg!

Love, Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0