Säg Omelett!

Idag har varit en lång men ändå härlig dag. Såklart har jag gått i skolan och det var kul eller ja inte själva skolan men människorna. Idag är nog första gången jag inte träffat Helena på hela min skoldag. Det är ju till och med lite skickligt. Det har väl inte hänt något speciellt idag mer än att idag har ag träffat Jesper, och det ör ju alltid kul. Vi har bestämt oss för att inte leta dör då ses vi. Visst är det smart, men det ör ju vi så. Som vanligt tog jag bussen hem och var hemma vi fem, kvart över. Mamma lagade skit god omelett, haha pappa det är bara för du är borta! Och nu sitter jag här och inte gör ett dugg men jag hade tänkt att kolla på filmen jag och Emma hyrde i fredag för imorgon måste jag lämna tillbaka den. Jag har redan sett den fyra gånger i veckan men den är så bra så måste nog se den en gång till.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: kulle

jag har sovmorgon imorgon:) så jag tar bussen senare

2009-08-27 @ 19:51:08
Postat av: jessica

roligt :)

svar: tack så mycket, jag hoppas att jag får en rolig sweet 16 :D

kramar!

2009-08-27 @ 20:10:53
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Rebecka

tackartackar, dsm! :))

2009-08-27 @ 21:30:10
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0