Ojsan, det var längesedan

Igår kväll var jag hos Lisa med mitt lilla fina lag och hade ett litet get togther, Vi käka pizza, snacka, spela spel och fjanta oss som vanligt.

Tyvärr har jag lite skrivkramp förtillfället så fet är därför det inte har varit så jätta bra uppdatering men här kommer en massa bilder från igår.



Helena och jag på intåg med pizzorna.

 
Lisa fisa, <3


Emma och Emma, <3


Josefin, Helena och Hanna, <3


Kolla in min och Emmas blickar. Haha..


Jag får avsluta detta inlägget, måste oxå säga att det är Emma som tagit alla bilder.

Kommer säkert bli skit kul i Ängelholm om jag känner er rätt.

Love, Matilda


 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Schnüggo där... ;)

Hoppas ni har det fint på Böke!

2009-08-12 @ 17:41:50
URL: http://notwhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0