Mitt huvud sprängs!

Måste bara få klaga lite, jag har skit ont i huvudet och det känns verkligen att det ska sprängas på riktigt. Tror jag får svälja några värktabletter och hoppas på att det blir bättre.

Det blev ingen cykling till stan som jag egentligen skulle göra för min katt var tvungen att åka till sjukhuset med mamma och sitta på akuten några timmar. Så istället åkte jag och pappa till mobilia och fixa lite block och pennor till skolan och sen åkte vi och hämta mitt leg hos polisen.


Detta var vad jag köpte.


Detta är mitt underbara leg som jag väntat på länge eller inte jätte länge men det har varit efterlängtat.

Nu ska jag försöka läsa ut men bok som just nu är "Som jag vill vara" av Katarina Von Bredow". Har läst en heldel av henne innan men haft ett uppehåll rätt länge för hon skriver rätt likt i alla sina böcker men hennes böcker är värt att läsa. Jag ska också ta hand om min sjuka katt som nu har ett surgrör genom kinden och tratt runt halsen så han är pskyist deppig.

Ikväll ska jag och Emma vara lite spenstiga och gympa. Det var sjukt länge sedan nu för vi varit utomlands och bort men nu börjar mitt liv igen.

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Louise

köpte också lite skolsaker på mobilia samma dag:P



hoppas det blir bättre med din katt!

2009-08-10 @ 16:49:33
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Carolina

någon har pratat för mycket med erica.... "mitt huvud sprängs!"

2009-08-11 @ 00:40:44
URL: http://notwhatever.blogg.se/
Postat av: pappa

Sötaste legget i Stan!

2009-08-11 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0