Jobb, slapp och Quben

Ja först var det då jobb i fem timmar. Vad gjorde jag då på jobbet? Jo, jag om paketerade smoothies. Super kul eller inte men det är verkligen lätt förtjänta pengar. Det var ju inte ansträngande på något sätt och det gick ju relativt snabbt gjort så. Det finns ju inte jätte mycket att säga om jobbet men nu var ju det gjort.

Efter det slappa jag framför teven en till två timmar. Där fanns väl inte egentligen något att titta på men det fick gå. Haha.. exakt som om man måste se på teve men det är riktigt skönt att bara verkligen inte behöva tänka på annat än att tänka på som syns på burken.

Quben var det sen på kvällen. Väldigt mysigt att komma tillbaka till kyrkan och så, känna lugnet man får där. Jag känner att detta kommer säkert att bli en händelse rik höst och att det kommer att hända super mycket kul saker. Det var även roligt att det var så många som kom ikväll.

Men det bästa av allt är att vi har planerta att åka till Jersualem 2011. Okej jag vet att det låter långt till dess men det är bara ett och ett halvt år och vi måste ju skaffa pengar och annat. Det är ju inte säkert att vi ska åka dit, jag menar Jerusalem är ju inte det säkratse platsen på jorden precis. Men gud vad underbart det hade varit att få åka dit.

Imorgon blir det skolan igen, första dagen på tredje veckan på min gymnaste tid. Kul, kul! ska även lägga ner många timmar på att plugga i morgon och till sist ska jag få massage. Längtar verkligen finns inget bättre än det.

Love Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0