Hulken kraft.

Idag har jag först varit på stranden men Emma och sen Evelina hela dagen fram till ungefär halv fem. Vi bada, skattra och spela beachball. Hur kul som helst om jag får uttrycka mig. Det blev också en del läsande ur VeckoRevyn, där lärde vi om hur vi ska posa framför kamran för att se så bra ut som möjligt och "vi" löste också en stor del av korsordet. Eller rättare sagt jag löste det. Beachball blev det gott om först jag och Emma men då kändes det mest som vi jaga bollen, så det blev inte riktigt något spel. Men kul var det. Jag och Evelina körde en annan stil, det blev en del springande men vi kunde ändå hålla bollen i luften. Men mina hårda Hulken slag vann jag i ett sport man spelar gemensamt men som sagt kul var det.

Jag och Emma på Sibbarp, Det var ett mega smile jag fått till.



Emma och Evelina.

Sen cyklade vi hem till Emma och spelade spel. Först stog lögndetektorn på bordet. Jag tyckte vi var rätt så ärliga men Emma du måste verkligen sluta ljuga, alla vet ju redan att du luktar på andras underkläder. För er som inte vet hur det går till så fråga Emma för jag fattade inte riktigt men ändå. Riktigt roligt spel som ledde fram till många skratt. Efter många ärliga svart bytte vi spel till Rita & Gissa. Det fattade jag iallafall hur det fungerade så då kan jag förklart. Det är verkligen inte svårt det är bara att en ritar och de andra gissar så får man poäng varje gång man gissar rätt. Jag kan säga att det inte var Picasso, Michelangelo och Edvard Munch som spelade så det var inte super lätt. Jag stack sen och åt super god lasange och sen kom dom till mig.
Evelina <3


Emma <3
Då bestämde vi oss för att gå en runda. Vi fjantade oss mest och gick runt i cirklar men vi kom tillbaka så det gick ju bra. Vi använde våra snygga posar flitigt under rundan. Både jag och Evelina hade våra kamrer med oss så det blev såklart en hel del bilder. När vi kom hem kollade vi på Fettsugningspogram och Flip that House och åt kulglass.
Min SuperGlass!



POS!


En blid på gala jag!



Den Fantastiska Trion.


Jag på den lilla elefanten, det kommer ingen på mig på den stora för jag kom inte upp på den.


Evelinas nya pos.


OJ jag igen!


Jag försöker hitta en bra plats i trädet för den mördade vanten.


Visst har jag snygga vänner!!

Men nu ska jag sova efter en riktigt härlig dag med en massa skratt.

Godnatt allihopa!

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för en underbar dag med er tjejer. och ja tycker verkligen att vi lyckades bra både med spelen, poserna, glassen och vår lilla runda ;) <33

2009-08-02 @ 02:12:11
URL: http://epalmkvist.blogg.se/
Postat av: emmmmma

tack för dagen tjejer, den var underbar! men jag måste bara tillägga, vilka underbara bilder du har fått på mig! hahaha, <3

2009-08-02 @ 13:39:48
URL: http://hanssone.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har! =)

2009-08-02 @ 13:58:41
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0