hit och dit, fram och tillbaka.

Idag känns det som jag bara åkte överallt och stressat fast jag egentligen inte har gjordt någonting. Konstig att en hel dag har gått och det känns precis som jag gått upp. Det kändes som det var mer än bara jag som skumat mig igenom denna dag. Det märktest mest innan rättskunskapen där antingen alla typ hade gått över gränsen och bara skratta och fnissa eller låg man och halv sov men musik i öronen. Jag gick inte över fnissergränsen förän under själva lektionen. Men kul hade jag fast jag inte förstod ett skit om vad någon för alla bara mumla. Ajja jag fick i allafall tillbaka lämnat filmerna jag pratat om innan. Nu har jag sett den fem gånger under denna veckan, kan snart alla repliker. Men men det var inte det jag ville komma till utan att då såg jag att 17 again kommer på dvd det 6/9. Wie.. såg den på premiär så sjukt bra! Effter allt flamsande i Limnhamn åkte jag vidare med bussen till lilla bunkeflo för att hämta mina böcker och lämnan de på bibbla. När jag är där kan jag ju inte motså att låna några nya böcker så det blev två, "Vad skulle du ha valt?" av Annika Thor och "Jag såg honom först" av Eva Susso. blir kanske lite kommenstarer på dom i ett senare inlägg när jag börjat läsa dom. Hem och vända sen hämta pappa på centralen för han varit i väg  och sen hade hela dagen gått. Men i morgon är en ny dag så får hoppas jag hittat fokus till dess.


Love Matilda

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ta det easy min lilla dotter!

2009-08-29 @ 09:11:32
Postat av: h

din header är så underbar!

2009-08-29 @ 18:03:02
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0