Älskar jeans!

Igår var jag i stan med hela min familj, nu låter det som jag har en jätte stor familj men det har jag verkligen inte utan det är bara mina föräldrar och min bror. Men det händer inte jätte ofta att vi alla åker till stan tillsammans. Men det var ju kul förutom att jag hade skit ont i huvudet hela tiden. Alla hitta något fint att ta med hem, jag hitta en bar jeans och en randig tröja från H&M som jag redan älskar. Och jag måste bara säga att jeans är det bästa jag vet. Jeans kan man ha till allt är bekvämt och snygga. Fram för allt passar alla i jeans det finns inte en ända i hela världen som inte passar i jeans.

Min randiga tröja!

 

Kanske kommer en bild senare på mina jeans! Men idag har jag jobbat och nu ska jag möta Emma vi macken för att cykla till kyrkan. Första Quben mötet för denna terminen. kommer säkert bli hur kul som helt. Alla som inte vet vad Quben é ni får fråga.

 

Love Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0