Älskade mormor.

Idag har hela familjen varit hos mormor och fikat och så. Alltid lika mysigt att vara hos mormor. Man kan verkligen bara njuta när man är där.

Det är ju Lördag och så är loppisen öppen i Falsterbo. Så både jag och mamma fynda, jag köpte ett trähalsband och mamma en sorts vas som hon samlar på. jag klippte i sönder halsbandet och använde pärlorna för att gör ett nytt halsband.


Så här blir blev det!


Nu sitter jag i ett uterum och är på kräftskiva så jag kanske ska vara lite social eller kanske se en film.

Måste bara säga tack för en mysig kväll i går Emma, Mysigt är verkligen nyckleordet när man är med dig. Och visst är han snygg Emma, jag vill ha honom!!

Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0