Alfapet, singstar och spöregn.

När Helena kom igår var vi ju tvunga att först babbla i en timma för att komma ikapp tiden. När vi hade gått igenom allt vi behövde prata om så bestämmde vi oss för att spela spel. Det blev alfapet som är ett super kul spel. Eller hur?



Mina och Helenas fina ord.


Visst Helena är det kul med Alfapet?

Sen efter vi spelat och fjantat oss bestämde vi oss för att sjunga singstar. Vi sjöng och sjöng och sen åt vi och efter det bestämde vi oss för att gå ut på en promenad. Måste bara säga att då regna det inte. Så vi tog på oss och börja gå, vi hann gå net till havet bort så vi var jämte sunsbrohallen och svängde upp. När vi var på skola började det regna så vi gömde oss för regnet under ett tak och trodde det vara var en skur med det var det inte det börja brar regna mer och mer. Så vi orkade inte vänta utan gick i ösregn hemåt när vi kom hem var vi båda blåta ända in på skinet. Men vi tog på oss varma kläder, åt nybakta kanelbullar och kolla på lipstick jungle och sen var man väl uppvärmd igen. Efter det gick jag hem och kollade på en film jag lånat av Helena men får nog titta på den en gång till innan jag kan bestämma mig om den är bra.


Men nu ska jag och Emma spela Melodifestival. Så ha en super kul dag.

Evelina GRATTIS på födelsedagen hoppas du får en underbar födelsedag.



 

Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: evelina

tack så mycket, ja har haft en väldigt bra födelsedag för utom att jag var väldigt trött på kvällen xD ;) <33

2009-08-05 @ 22:40:46
URL: http://epalmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0